

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
MENU
Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
ul. Metalowa 7
26-500 Szydłowiec
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. rejestracji - 1 miejsce pracy
w Dziale Ewidencji Świadczeń i Informacji
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Umowa o pracę na czas określony
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku:
a) wykształcenie średnie,
b) obywatelstwo polskie lub kandydat wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
d) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktów wykonawczych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego .
f) doświadczenie zawodowe minimum 2 lata,
g) umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
h) umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
b) dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std,
c) dokładność, terminowość, dyskretność, umiejętność pracy w zespole komunikatywność , samokontrola.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy,
b) analiza danych osoby zarejestrowanej zawartych w karcie rejestracyjnej,
c) wydawanie decyzji o statusie i zasiłku dla bezrobotnych,
d) prowadzenie dokumentacji i rejestrów,
e) współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań
f) pobieranie i przekazywanie akt z archiwum.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia świadectwa ukończenia szkoły ,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f) kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
g) oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k.:
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np : posiadane kursy i szkolenia, opinie i referencje,
Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „ PUP Szydłowiec – nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. rejestracji". Dokumenty należy składać w godzinach urzędowania tj. od 7 30 do 15 30 w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy ul. Metalowej 7 pok. 22 lub pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.09. 2016r. o godz. 15 30 .
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
5. Inne informacje:
1) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
2) Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników wyboru a po upływie tego terminu komisyjnie niszczone.
„Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu z siedzibą ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec. Przysługuje Pani/Panu prawo do kontroli danych osobowych, prawo ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Dane nie będą udostępniane odbiorcom w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016. poz. 677 )"
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Szydłowcu
Tadeusz Piętowski
Szydłowiec, dn. 08.09.2016r.
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Godziny pracy urzędu | |
Poniedziałek | 7.30-15:30 |
Wtorek | 7.30-15.30 |
Środa | 7.30-15.30 |
Czwartek | 7.30-15.30 |
Piątek | 7.30-15.30 |