Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze

Print Drukuj

OGŁOSZENIE Nr 1/2023

 
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu
ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze REFERENTA W Centrum Aktywizacji Zawodowej
na pełny etat

1.Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie co najmniej  średnie,
  2. co najmniej roczny staż pracy,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. znajomość problematyki rynku pracy,
  7. znajomość przepisów: ustawy z dnia 20.04.2004r.  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2022r. poz.690 z późn. zm.), oraz rozporządzenia MRPiPS z dnia 14.07.2017r. w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy oraz przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2022r. poz. 243),
  8. obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość podstawowych programów komputerowych funkcjonujących w środowisku Windows.
2.Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w administracji publicznej,
  2. znajomość przepisów ustaw:
  • pomocy publicznej,
  • pracownikach samorządowych,
  • kodeksu pracy,
  • kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  1. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  2. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  3. umiejętność nawiązywania współpracy i kontaktów interpersonalnych,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  6. umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  7. obowiązkowość i rzetelność w wykonywaniu zadań, dokładność, komunikatywność, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
  8. dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi Systemu Informatycznego SYRIUSZ Std.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami dotyczących refundacji doposażenia i wyposażenia stanowiska pracy oraz ich rejestracja i nadanie numeru,
  2. weryfikacja wniosków wraz z załącznikami pod względem kompletności i prawidłowości wypełnienia,
  3. przygotowanie wniosków do zaopiniowania przez komisję,
  4. realizacja wniosków pozytywnie zaopiniowanych,
  5. przyjęcie zabezpieczenia i sporządzenie umowy oraz przekazanie do podpisu przez osobę upoważnioną,
  6. wystawianie zaświadczeń o udzieleniu pomocy de minimis,
  7. rozliczanie poprzez:
  • przyjęcie i zweryfikowanie dokumentów zakupu zgodnie ze złożonym wnioskiem,
  • sprawdzenie zgodności ustaleń zawartych w protokole zespołu monitorującego dotyczących prawidłowości dokonanych zakupów zgodnie ze złożonym wnioskiem przez organizatora stanowiska pracy,
  1. monitorowanie umowy zgodnie z jej warunkami poprzez:
  • przyjmowanie i sprawdzanie danych potwierdzających zatrudnienie i wymagane wynagrodzenie osób, które zostały skierowane na organizowane stanowisko pracy,
  • poinformowanie organizatora miejsca pracy co do wykonania warunków określonych w umowie oraz o jej zakończeniu,
  1. informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach wynikających z warunków umowy,
  2. opracowywanie i przekazywanie sprawozdawczości oraz wszelkich analiz i informacji,
  3. przygotowywanie, realizacja i ocena efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej  w ramach zakresu stanowiska,
  4. przekazywanie danych do analiz i sprawozdań w celu dokonywania ocen dotyczących rynku pracy,
  5. współpraca w czynnościach związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków publicznych,
  6. przeprowadzanie wizytacji umów zawartych przez urząd z wyłączeniem umów zawartych na stanowisku merytorycznym,
  7. bezpośredni kontakt z pracodawcą, przyjęcie zgłoszenia oferty pracy lub przedstawienie propozycji pomocy w zakresie merytorycznej obsługi stanowiska pracy,
  8. wstępna weryfikacja bezrobotnych kierowanych na organizowane stanowiska pracy,
  9. archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem stanowiska pracy zgodnie  z obowiązującymi przepisami.
4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu, ul. Metalowa 7, I piętro w budynku bez windy,
  2. praca na pełny etat w systemie jednozmianowym,
  3. zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  4. charakter stanowiska pracy: praca o charakterze administracyjno – biurowym w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.  Istnieje możliwość oddelegowania pracownika poza miejsce wykonywania pracy – konferencje, szkolenia.      
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   
  1. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie  był wyższy niż 6% ,
  2. budynek Powiatowego Urzędu Pracy w   Szydłowcu przy ul. Metalowej 7 nie posiada windy, posiada podjazd i sanitariat dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
6.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny podpisany przez kandydata*
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata*
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (podpisany przez kandydata) – do pobrania w załączeniu,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających  doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia poświadczone  za zgodność z oryginałem przez kandydata),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności  (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
  • podpisane przez kandydata oświadczenie: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych; o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym – do pobrania w załączeniu,
  • podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych ( klauzula informacyjna – do pobrania  w załączeniu),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata ) jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
 
 
7.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 27 marca 2023r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie w Kancelarii  Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu ul. Metalowa 7, pok. 22, I piętro;  za pośrednictwem poczty  na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec, lub elektronicznie na adres wasz@praca.gov.pl O terminowości złożenia dokumentów decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy. W przypadku składania aplikacji w formie papierowej, koperta powinna  zostać oznaczona napisem : „ Oferta nabór: AO.111.1.2023".

8.INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE OGŁOSZENIE
  1. dokumenty, które wpłyną do urzędu po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane,
  2. nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania dokumentów rekrutacyjnych oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem,
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu przy ul. Metalowej 7,
  4. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 48 617 12 88 w. 124,
  5. okres przechowywania dokumentów: dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
 
 
 
*Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz. Urz. UE L. Nr 119, s. 1  w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".

Załączniki

Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna.docx 16 KB
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE.docx 16 KB
Oświadczenie Kandydata
Oświadczenie Kandydata.docx 15 KB
Informacje o publikacji dokumentu


5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz




Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu

ul. Metalowa 7
26-500 Szydłowiec 

                             
Godziny pracy urzędu
Poniedziałek 7.30-15:30
Wtorek 7.30-15.30
Środa 7.30-15.30
Czwartek 7.30-15.30
Piątek 7.30-15.30

Rejestracja osób bezrobotnych odbywa sie w godz. 8.00 - 14.30
 
KONTAKT:  
tel: (048) -617-12-88
      (048) -617-63-25
    fax: (048) -617-18-74
email:  wasz@praca.gov.pl